wtorek, 17 grudnia 2013

Zayn

-Odbijany!-usłyszałam za sobą i zostałam oderwana od blondyna z którym tańczyłam. Poczułam czyjeś duże dłonie na moich udach. Mój wzrok od razu przykuły liczne tatuaże na jednej z rąk.Przeniosłam wzrok wyżej i ujrzałam wysokiego mulata o niezwykle seksownym uśmiechu.Włosy miał postawione na 'jeża' a brązowe tęczówki wpatrywały się we mnie z pożądaniem.
-Cześć-odezwałam się z lekką chrypą i oplotłam ręce wokół jego szyi. Chłopak przycisnął mnie bliżej siebie.
-Cześć piękna-okręcił mnie a ja pod wpływem alkoholu w moim ciele prawie się przewracając wpadłam w jego objęcia. Zaśmiał się kiwając głową.
-Nie powinnaś tyle pić-nachylił się i wyszeptał mi do ucha.
-Mam do tego pełne prawo-wybełkotałam śmiejąc się dziko
-Ależ oczywiście pani-skłonił się przede mną.Moje oczy powędrowały na jego idealnie zbudowane ciało. Biała opinająca koszulka przez którą prześwitywały tatuaże na torsie a do tego zwykłe czarne rurki. Wyglądał nieziemsko. Muzyka trochę zwolniła więc zbliżyłam się do niego a on złapał mnie znów w pasie lecz tym razem nieco niżej, prawie macając mój tyłek. Poruszałam biodrami w rytm ocierając się przy tym o krocze mulata.
-Niegrzeczna dziewczynka-pomachał mi palcem przed nosem.
-Staram się -powiedziałam i stanęłam na palcach aby się z nim zrównać.Popatrzyłam na jego pełne usta a później w oczy. Chłopak uśmiechnął się znacząco i przysunął sie jeszcze bliżej mnie.
-I co teraz zamierzasz?-poczułam zapach papierosów i alkoholu w jego oddechu na mojej skórze.Uniosłam brew i gwałtownie wbiłam się w jego usta. Przeniósł swoje dłonie na moje plecy aby podtrzymać mnie na swojej wysokości. A ja oparłam ręce na jego torsie i zacisnęłam pieści na koszulce. Pocałunek przeradzał się w agresywny i pełen namiętności. Kiedy stwierdził że moja poza jest stabilna ścisnął moje pośladki doprowadzając przy tym mnie do głośnego jęku w nim. Jego usta błądziły po linii mojej szczęki a następnie przeniósł je na szyję. Odchyliłam ją do tyłu aby miał lepszy dostęp. Poczułam że zasysa skórę na karku a potem całuje obolałe miejsce. Odwróciłam sytuację tak że znów tonęłam w jego malinowych ustach rozkoszując się resztkami dymu papierosowego i whisky.
-Carly!!-usłyszałam głos mojej przyjaciółki i odwróciłam się w jej stronę pytająco
-Kurwa matka sie zoriętowała że mnie nie ma. Musimy wracać!-próbowała przekrzyczeć muzykę
-Ale...-spojrzałam na miejsce gdzie jeszcze przed chwilą stał mój bóg. A teraz go nie ma. Zniknął.
-Nie ważne, ok wracajmy-chwyciłam Meg za rękę i wyszłyśmy z klubu.


******************
-Jak tam po wczorajszym?-dosiadła się do mnie Meg z szerokim uśmiechem na twarzy
-Ojj kurwa ostro było. Tańczyłam z takim ...aaa kurwa zajebisty był mówie ci-zaczęłam opowiadac jej o wczorajszym wieczorze kiedy drzwi do klasy sie otworzyły a wszyscy zamilkli. A tak, dziś ma przyjść jakis nowy nauczyciel. Mężczyzna......zaraz. Nie, to bardziej chłopak podszedł do biurka, uniósł głowę i rozejrzał się po klasie. Mnie wbiło w krzesło a oczy praktycznie wyszły z orbit. Nie możliwe. To ten sam chłopak z którym wczoraj się obmacywałam. Jego wzrok właśnie lustrował część klasy w której siedziałam. Najpierw ominął mnie ale zaraz wrócił w moją stronę i szeroko otworzył oczy. Patrzyłam na niego zszokowana a ten wrócił do swoich obowiązków wyraźnie zmieszany.
-Dobrze emmm nazywam się Zayn Malik i będe waszym nowym nauczycielem angielskiego-przedstawił się.A wiec ma na imie Zayn. Po klasie rozległy się gwizdy dziewczyn.
-Wiem że dzieli nas niewielka różnica wieku ale proszę żebyście traktowali mnie jak nauczyciela nie kolegę-ostrzegł marszcząc brwi. Kolejny raz spojrzał na mnie zapewne czując mój wzrok wypalający dziurę w jego ciele. Czy to kurwa możliwe? Akurat on nauczycielem i to w mojej szkole?! Cholera.




No i jest:) Wiem że krótki ale będzie tego druga część :D A jeszcze co do poprzedniego imagina z Niallem: Domyśliliście się z jakiego filmu czerpałam inspiracje??Hmm^^

4 komentarze:

  1. po prostu KOCHAM <3 hxhsjkaifi bożee jak Zaym musiał wyglądać na tej imprezie *.* a co do tego imagina z Niallem to nie mam pojęcia z jakiego filmu xD @zaworos

    OdpowiedzUsuń
  2. OMFG! To jest świetne!!! Czekam oczywiście na drugą część. Co do imagina z Niallem to chodzi chyba o film "Trzy metry na niebem", tak???
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Od razu mi się skojarzyło z Pretty Little Liars <33333333 :* MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ Pretty Little Liars :) ♥

    OdpowiedzUsuń