czwartek, 2 stycznia 2014

INFO

Hejka wszystkim po świętach! Tak więc przez tą całą przerwę troche sobie myślałam o tym blogu i : Czy jest sens pisać imaginy tutaj dalej skoro komentują cztery osoby...DOKŁADNIE 4 :) Te które informuje na TT.....Więc....cóż może Wy byście jakoś poleciły tego bloga (hah jeśli sie nadaje do polecania ) na TT czy może i siebie na blogach (jeśli macie) nw na asku? Jeśli nie to okey, luzik.
No i tak własnie myślałam i daje sobie tydzień na rozgłoszenie bloga :) Będę spamowała wszędzie haha
ALE WIECIE CO JEST NAJGORSZE? ŻE W TYM MIESIĄCU WESZŁO TU 420 OSÓB.....SKOMENTOWAŁY -CZTERY.............OK , FAJNIE NIE?
Od następnego imagina wprowadzam zasadę, na początek :

10 KOMENTARZY=NOWY IMAGIN

5 komentarzy:

  1. wiesz niektorzy siedza na telefonach i aby skomentowac trzeba sie niezle natrudzic , a w przypadku mojego telefonu nie jest to mozliwe . aby cos skomwntowac musze wchodzic na komputer

    OdpowiedzUsuń
  2. noo okkk ja rozumiem no ale te 420 osób jest na telefonach ? hehe :P..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja mogę dodać notkę na temat twojego bloga na moim blogu i na pewno ktoś wejdzie ;)
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to byłabym baaardzo wdzięczna :D Dzięki wielkie :**

      Usuń
  4. A wiec czekam na nowy imagin <3 zycze weny :)

    OdpowiedzUsuń