środa, 27 listopada 2013

Witam!

Hejka! Witam wszystkich na moim blogu o One Direction! Będę tu zamieszczała imaginy z Zaynem,Harrym i Niallem(tak, tak w 1D jest jeszcze Lou i Liaś-nie umiem pisać imaginów z nimi. Wybaczcie).
Ja nazywam się Magda i mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości w centralnej Polsce. Kocham 1D i to już mój czwarty blog o nich. Na koniec notki dam linki do nich. Iii tyle o mnie :P Gdybyście chcieli coś wiedzieć to http://ask.fm/Magda1D . Mam nadzieję że moje teksty się wam spodobają i będziecie je komentowali. Do każdego imagina będę dodawała zdęcia głównych bohaterów aby było wam lepiej ich sobie wyobrazić. Mnie osobiście to pomaga:D
OGŁOSZENIE
Poszukuję współautorki do tego bloga. 
Osoby doświadczonej(lub mniej) która poprowadzi go ze mną. 
Uważam że w dwójkę można więcej zdziałać, a również notki pojawiałyby się zapewne częściej.
Jesteś chętna?
1. W komentarzu napisz mi jakiś namiar na siebie(TT,mail,GG,Fb)
2.Będę chciała przeczytać twój przykładowy imagin
Let's go!!! Zgłaszajcie się:D Na prawdę myślę że możemy stworzyć coś fajnego.
Mój Twitter-@Horan6_9Malik



OFICJALNIE OTWIERAM TEGO BLOGA!

5 komentarzy:

  1. supciioo Zayn <3 dupeczka <3 nie ma co =) - Aga z aska jakby co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba że dupeczka i w dodatku SEKSI DUPECZKA :P heueh

      Usuń
  2. Hej :)


    nadal poszukujesz współautorki ??
    Jak tak to podasz GG ??
    xD

    Anana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej jej jej serio byś chciała? No jasne moje GG to 38695579. Jeśli jeszcze chcesz mi tu pomagać to napis z. Worki że tak późno odpisałam ale nie zauważyłam :P

      Usuń
    2. Już napisałam ^^
      Mam nadzieje że odpiszesz ;D

      Anana

      Usuń